5 Mayıs 2015 Salı

Koyu renk mobilyaların beyaza dönüşü...

Aşağıda resimlerde görülen kahverengi boyalı , siteler malı olan salon takımını beyaz renk boyadım...
Herhangi bir zımparalama işlemi yapmadım...
Boyayı  yer yer 3 kat sürdüm...
Önce dolabın kulpları ve menteşeleri söküldü...
genişce bir naylon örtünün üzerinde , salonda boyandı...
Kullandığım boya dyo 'nun Hidrolux ismindeki su bazlı parlak boyası , su bazlı olduğu için kokusuz...
Boyarken hem rulo hem kıl fırça kullandım , önce fırçayla boyayı tek kat sürdüm sonra üzerinden tek kat rulo geçtim , aynı yerden tekrar geçmemeye dikkat ettim ...
İtiraf etmem lazım , ilk kat bitince , ben ne halt ettim dedim , fakat 2. ve 3. katlardan sonra emeğime değdi doğrusu , pişman değilim , evdeki her şeyi boyayasım var...Güzel tarafı da , ne başlarken ne bittikten sonra zımpara istememesi...

Bunlarda öncesi-sonrası fotoları...

(ışık yetersizdi çektiğim saatte , makinede amatör , çekende de iş yokmuş  :)  dolayısıyla istediğim gibi fotoğraflayamadım , gerçekte çok hoş görünüyorlar)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin