7 Mayıs 2015 Perşembe

Peygamber devesi (mantis religiosa)


Tabii , herkesin evcil hayvan anlayışı bi farklı oluyor... Biz epey allerjen tipler olduğumuzdan kelli , böyle tüysüz canlılara ilgi duyuyoruz , bebemizde bize çekmiş şükür... 
-bi farkla , mesela bu resimde Rana " anne ama çok şirin yiyebilir miyiz? " diyerek  bakıyordu hayvana...




İsmi hakkında epey düşündükten sonra - ki hala düşünüyorum niye peygamber ,niye deve - en global ismini de yazmayı uygun gördüm (mantis religiosa) , kısaca manti diyorduk biz ona..







Şu aşağıdaki el bana ait , sanırım hayvanın büyüklüğü hakkında bir fikir veriyordur...









 İş bu fotoğraf , geçen yaz çekilmiş olup , kendisi uzuuuunca bir süre misafirimiz olduktan sonra açık bırakılmış balkon kapısından tüymüştür efenim... merak eden olursa diye yazıyorum kendisi çiğ kıyma ossun ,tavık ossun,canlı böcü ossun ne bulursa yir(di)...pekde eziyetsizdi ,  amaaan yürüsemmi yürümesemmi derdinde , mıymıntı bişeydi , öyle heybetli olduğuna bakmayın , koy bir bitkiye saatlerce durur , öyle bişeydi...hayır nasıl elimizden kaçırdık onu anlayamadım ama...
yoksa yoksa...
naayıııııır....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin