8 Mayıs 2015 Cuma

Anneler ; günümüz mubarek olsun... :)

Daha önce , yani henüz evlenmemişken , diğer arkadaşlarımın çocuklarının annelerine yaptıkları resimleri görünce , annelerinin sevincini anlayamaz , canım ne varki bunda , alt tarafı bir resim , hemde dandik bişey diye düşünürdüm...
Evlendikten sonra küçük çocukların hal ve hareketlerini ve annelerin orantısız tepkilerini anlar gibi oldum ...
Ama en yıkıcı darbe kendi bebem kreşe başladıktan  sonra  geldi ...
Amanın bugün benim kız öcü gibi bişey çizmiş , bana sorsan sanki Picasso ,  nerelere asacağımı bilemedim , oda oda gezdirdim , gidip gelip tozunu aldım falan , ünlü bir ressam anası olmanın haklı gururunu yaşıyorum ...görmemişin bebesi olmuş modundayız ailece..

Bide ,bu aralar anneler günü yokmuymuş ,Rana bugün kreşten elinde hediyeyle gelmez mi ...daha öncesinde anasına hediye almamış ben , kızın elinde paketi görünce bi mutlu oldum ki ..
 o degilde , valla anamın ,  kıymetini bilememişiz , şimdi anama ne alsam derdindeyim...

 Çıkardım yağlıboyalarımı ,eh Picasso doğurduğuma göre ,  benden de bi Rambrand çıkar heralde , gurur duysun anam

Kimse ama canım anneleri tek günlemi kutlicaz v.s v.s..demesin , valla çok pis dil çıkarırım...
Olsun , tek gün mek gün anlamam , daha iyisi icat edilene kadar en iyisi bu...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin