1 Nisan 2013 Pazartesi

Çocukça aktiviteler...


Rana son zamanlarda hasta olunca , havalar da soğuk olduğundan evde neyle oyalayabilirim diye araştırmaya başladım , internette acayip bloglar var....Çocuklarıyla değişik aktiviteler yapan annelerin blogları...Montessoriye göre günlerini planlayıp her güne bir etkinlik sığdırıyorlar...Oysaki ben yemeğimi bile yetiştiremiyorum...Evde sürekli bir karmaşa hakim...Düzen kuramadıkça dahada geriliyorum...Geceleri uyutabilmek için 3,5 saat uğraştığım oluyor (mesela bu gece) ,bazı geceler ise çok sorunsuz uyuduğu oluyor (haftada 1 gece) ...Dolayısıyla ertesi gün aşırı yorgun oluyorum ve aktivite falan hak getire...
Neyse , dün nispeten iyi bir günümdeyken , şu blogda gördüğüm bir oyunu oynadık Ranayla...
Rana epey eğlendi , mutfakta yanımda 1 saat kadar oynadı , bende yemek yapabildim...





4 su bardağı un ve yarım bardak çiçek yağ ile yapılan , ismine ay kumu denilen bir materyal...Un ve yağ birlikte geniş bir leğene konur ve karıştırılır , ben bir miktar da tuz attım...Biraz deniz kumunu andıran bir kıvamda oluyor...Rana bunu kovasına doldurup boşalttı , kalıplarla şekiller çıkardık falan neyse ,epey oynadı , sonra buzdolabı poşetine koyup kaldırdım...Tekrar tekrar oynanabiliyo , dayanıklı , bozulmuyo , haftalarca kalabiliyo...

Tabi sonrasında ,üst baş makinaya,Rana banyoya , anne tımarhane... öhö öhö...ne diyoduk ...evet etraf biraz !! batıyo tabii...
Olsun napalım ,  minik kuş mutlu olsunda , bu kış da böyle geçsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin