30 Mart 2013 Cumartesi

singer...


Seen ne güzel bişeysin yaaa...Ne kadar bekledim sana sahip olabilmek için , şirin şey...Epeydir para biriktiriyordum...Sonra başka şeylere harcanıyordu...Sonunda , boş bir anımıza denk geldin ve kavuştuk birbirimize ....Allah izin verirse , ne güzel işler çıkarıcam senden...Şimdi , gelip gidip sarılıyorum sana , hatta birkaç kez öptüm bile...Evimizin en güzide köşesine koydum seni...Büyük aşk yaşıyoruz senle...




İlk olarak yatak odasının camında fon perde olarak duran şeyi söktüm...Perdeciden 5 metre ekstrafor aldım , eskisini söktüm , fonun pilelerini açtım ve yukardaki güzel şeyle yeni bir perde diktim...

Neden?...

Şöyle açıklayayım...Bizim yatak odasındaki pencere ne yazıkki biçok evin salon penceresinden büyük ve güneye bakıyor...Yani  sabahın bi körü güneş bi giriyo akşama kadar...Normalde bundan memnunum fakat Rana'yı bu ışık sabah çok erken uyandırıyo...Benim fon perde 5 metre oldu açınca , bütün camı kapladı ,renk de koyu olunca mubarek , karartma perdesi gibi...Mis gibin uyunuyo artık... :)

Dikiş aşamamız...Ekstraforu önce iğneledim , sonra alttan ve üstten diktim...Ütüledim...Korniş halkalarını taktım ve yerine astık...



Veeee , mutlu son...Sonucu görünce annem bile şaşırdı...Büyüksün singer....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin