9 Mart 2013 Cumartesi

Misafir ağırlama...

Nice zamandır bana hoşgeldine gelmek isteyen komşularımızı nihayet dün ağırlayabildim...Rana ile yapabildiğimiz mamalarımız aşağıda..


Bizimki 12 saat uyumayarak ,  kendi rekorunu kırdığı için  ( çocuğum, misafir benim misafirim,işi olan benim,sana nooluyo , nedir bu marjinallik  , havan kime , yatıp uyusana)   ve bu süre boyunca kucakta ve kucaktan inincede paçalarıma yapışık olduğu için  , 2saat 15 dakika uyutmaya çalışıp ,sonucunda sadece yarım saat uyuduğu için annem geceyi bizde geçirerek ,benim kopan kayış,balata,civata,somun neyim varsa tamir etti....böylece sabah 6 dan 10'a kadar biraz uyuyabildim...


Hayır o pastel boyayı nereden buldun da , duvarları , dolap kalaklarını , vitrin camını , buzdolabını....(evet evet buzdolabını)......böhüüü.....6 da yattığımı söylemişmiydim.....

ne diyorduk?...evet mamalar...

-lokma...
-rus salatası...
-portakallı,havuçlu, revani...
-mercimekli köfte...
-bisküvili,irmikli,çilek jöleli pasta...
-yan komşumun getirdiği çıtır simitler...

pasta niye böyle tuhaf gözüküyo diyenler...yukarıyı tekrar okuyun lütfen...





                                      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin