5 Mart 2013 Salı

Akşama ne pişirsem...

Bugün kalan yemekleri temizledik,birer kişilik yemekler artmıştı...bende yanına patates kızartması, ve mercimekli köfte yaptım...bide arkasından çay..ohh miss..yalnız mercimekli köfte önceleri çorbaydı,yani dün çorba amacıyla pişirildi fakat miktar olarak koca bi tabura yetecek kadar olunca,baktım bugün kimse aynı çorbayı içmek istemiyo, zaten epeyde koyu olmuştu ,bende hemen onu mercimekli köfteye çeviriverdim...içine iki bardak kısırlık bulgur ekledim, 10 dk.demlenmeye bıraktım(mercimek sıcak iken)...bu aradada kuru soğanı yağda,bol yağda,yemeklik kavurdum,salça ekledim...(1 y.kaşığı domates salçası ve aynı oranda biber salçası),taze soğan ve maydanoz doğradım bolca...limon sıkıp,kimyon,kırmızıbiber,nar ekşisi v.s. ekleyip hepsini yoğurdum...

Mercimek çorbasında benim gibi elinizin ayarı yoksa,tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin