11 Mayıs 2015 Pazartesi

ücretsiz videolardaki telif hakkı nedir ki?

Rana kreşe başlayınca daha önce duymadığım bazı çocuk şarkıları öğrenmeye ve söylemeye başladı , bende youtube dan söylediği kelimeleri aratınca birtakım videolar çıktı karşıma , Rana'ya bunları izletince , kreşte öğrendiği şarkılardan olduğunu söyledi , bende beğendiklerini ve benim onay verdiklerimi bilgisayarıma indirdim , fakat dışarda olduğumuzda da izleyebilsin diye sonradan bunları kanalıma kaydetmiştim , ki sadece izin verdiğim videoları izleyebilsin diye kanal açmıştım , videoları hangi kanallardan yüklediğimi de bilmiyorum ,belki bir kısmı anonim ama birtanesinden uyarı aldık ve videomuz kaldırıldı fakat takip edince görüyorum ki benzer videoları başka kişiler kanallarında yayınlıyorlar , sorun nerede anlamadım?Amacım başkalarının emeği üzerinden para kazanmak değil kesinlikle , amaç kızıma güvenli içerik oluşturmaktı , nitekim youtube da başıboş bırakıp çizgi film video vs. izlemesi için onay verince tıklaya tıklaya acayip şeylerede ulaşabiliyor kendi seçtiğim videoları da başka nasıl toplayabilirim telife takılmadan bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin