12 Mayıs 2015 Salı

Terasta pratik çözümler...

7 senede 5 ev değiştirmişim , çoğunun balkonları küçüktü ama azimle birşeyler ekmeye çalışırdım , küçücük saksılarda domates , salatalık , biber , maydonoz , soğan ,dereotu , fesleğen , ıspanak , semizotu v.s.
tadımlık da olsa , ürün almayı başarmıştım...
Şimdi imkanlar ölçüsünde terasta birşeyler ekip dikmeye çalışıyorum....
En büyük sıkıntım terasın yıkanmasıydı , korkulukların kenarına saksıları dizince o kısımları yıkayamıyordum , bende kendimce çözümler üretmeye başladım ...



Mesela , bauhaus 'dan istediğim genişlikte birkaç adet tahta aldım , bunlar ham tahtaydı , yat verniği ile birkaç kat vernikledim , yerden yüksek durması içinde plastik ayaklardan vidaladım , 







Böylece , hortumla , tahtaların altındaki kısmı da rahatca süpürüp yıkayabiliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin