22 Mayıs 2015 Cuma

Akşama ne pişirsem...

                                                            Fırında humus ...




Baktım buzlukta bir poşet haşlanmış nohut duruyo , ki genelde nohut aldığımda paketi olduğu gibi haşlayıp buzluğa çakarım , aciliyet durumlarında çok lazım oluyor..Bu seferde pratik oldu ,  hem özlemişiz de ...
Nohutun  buzları çözülene kadar bekledim , sonra robota koydum , içine birkaç diş sarmısak , az sirke , bol kimyon , biraz limon ve nar ekşisi ilave edip karıştırdım , püre kıvamına gelince az sulandırıp güveç kalıbında fırına verdim - isteğe bağlı- üzerine tereyağ parçaları ve renk biber ilave ettim ...pratik ve çok nefis...yanına da yeşil salata , işlem tamamdır ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin