21 Aralık 2013 Cumartesi

kış hastalıkları...

Ateş,ateş,ateş...kış hastalıklarında olmazsa olmaz.....geçmiş notlarımıza bakıyorum da ,en son şubat ayında ,hastaneye acile gitmişiz ,idrar yolu enfeksiyonu olmuşuz...bu seferki ,şiddetli ateş ve öksürük ,tabi öksürük olunca ben bi tutuşuyorum  ama olay geniz akıntısından kaynaklanıyormuş ,yani bi zatürre falan değil şükür...
2 gün boyunca dönüşümlü olarak calpol-dolven ikilisi deneyip ateşi düşüremeyip, üstüne fitil ekleyip hala kontrol altına alamayınca (39,5 derece) soluğu acilde aldık...79 tane çocuk acildeydi ve hepsinde aynı şikayet...salgın var galiba ..ve evet 2 saat sıra bekledik,muayene olduk..kan ve röntgen temiz çıktı fakat birtürlü idrar veremedik ,bağladığımız poşetler Rana'nın 2 sefer üst üste kaka yapmasıyla kirlenince ve dahi bu kakayı isal şeklinde yapıp ,kendi üstü başı çorapları ve benim üstüm komple batınca ,acele bir yer bulup Ranayı oracıkta sudan geçirip ,yerleri temizleyip,kıyafetleri topluca çöpe gönderip evin yolunu tuttuk...hızlıca eve varıp birde evde arınma geçirip ,kıza tekrar poşet takıp saatlerce çiş yapmasını bekledim...bu ara baba biraz uyudu ,ben 3. poşete çiş biriktirmeyi başarıp,babayı uyandırıp hastaneye yolladım...
dedim ; hızlı git , polis durdurursa da tabakhaneye yetişiyorum dersin ,poşetide göster o anlar dedim  :))...neyse zavallı babacık sabah 6 da eve gelebildi ,tabi hemen bayılıp uyudu , bende kah ateş kontrolü ,kah mızırtıları bertaraf derken sabahı ettim,görev değişimi yaptık...ve mutlu son ,bugün Rananın ateşi düştü fakat ben hastalandım ,evet evet aynı belirtiler...ve evet salgın var...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin