29 Eylül 2013 Pazar

Kaza ve Kadere iman....










Canımın içi , ciğerparemin yani kardeşimin , karındaşımın içinde bulunduğu bir kaza yaşadık geçtiğimiz haftasonu..
Şükürler olsunki can kaybı yaşanmadı fakat arkadaşlardan yarası ciddi olanlar vardı...İnşallah şu anda daha iyilerdir , dediğim gibi tek ve en büyük tesellimiz , canlarının bağışlanmış olması...
Her biri ,  ayrı ayrı ana babasına , yavrusuna , sevdiğine bağışlandı...
Cenab-ı Hak , mülkün asıl sahibi olduğunu ve mülkünde istediği gibi tasarruf edebileceğini ve bizim ise aciz kullar olduğumuz gerçeğini bilakis benim yüzüme bir tokat gibi çarptı , malayani şeylere şu sıra çokca dalmış olan bünyemi fena halde silkeledi...
Ve birşeyi daha iyi idrak ettim...
Tedbir bizden , takdir Allah'tan idi...
Arabada bulunan 4 gencinde emniyet kemerlerinin bağlı olması bunu bana açıkca gösterdi...
Yine ,  sonucunda bu imtihandan da kardeşimin tam bir teslimiyet içerisinde çıkması ,Allah'tan gelene teslimiyet ve idrak ve şükrü beni derinden etkiledi...Öyle ya mal canın yongasıydı ,
isyan olabilirdi , kaybetmek olabilirdi...birçokşey olabilirdi...Olan ve olmamış olan herşey için ,birkez daha şükürler olsun...
Bu onun , onların , tüm muhatapların sınavıydı ve inşallah kazandılar...
Allan bu ve benzeri kazalardan , cümlemizi muhafaza buyursun....Amin...

2 yorum:

  1. gecmıs olsun. Allah korumus. Ozellıkle turkıyede cocuklar kucaklarda oturdugu ııcn bu tarz kazalarda ne cok cocuklar ıcın endıselenıyorum

    bız de yaklasık 8 saatlık aralıksız bır araba yolculugu yaptık yakınlarda tabıkı cocuklar huysuzlastı ama her cocuk koltugundan kucagıma aldıgımda otobahnda saga cekıyorduk.

    bu arada Blogunuz cok hos ben de takıbe aldım ıns. eger ılgınızı cekerse bana da beklerım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ,çocuk koltuğu hakkında yazdıklarınız çok doğru,bizde bu kuralı herzaman uygularız,hatta kendi arabamızla birkaç kazadan yara almadan kurtulduk,kızım hep koltuğundaydı...
    siteniz çok hoş...takipteyim...

    YanıtlaSil

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin