1 Mart 2013 Cuma

Akşama ne pişirsem...

Rana'nın günlüğü olsun dedik ama hızla yemek günlüğü olma yolunda ilerliyoruz sanırım...
Bunu bugün pişirmedim ama resmini çekmişim,ekleyelim,akşama ne pişirsem diyen arkadaşlara fikir olsun...Epeydir pişirmemiştim bunu, banada fikir oldu şimdi :)





Resmin kalitesizliği sizi ylanıltmasın,tamamen benim beceriksizliğim,oysaki tadı nasıl güzel...

O gün menüde:
Ev yapımı erişte makarna üzarine istiridye mantarlı sos...
Turşu
Ayran


İstiridye mantarını keşfedeli diğer beyaz kültür mantarını yemez olduk...mükemmel bir tat gerçekten...Biz böyle seviyoruz,başka türlü denemedim hiç...benim gibi makarna sevmeyen bünyelere de böylece makarnayı yediriyo bu tarif...

 -istiridye mantarı yıkanır,kevgirde süzdürülüp istediğiniz büyüklükte doğranır..
-tavada tereyağ ve soğan ekürisiyle birlikte mantarlar suyunu salıp çekene kadar kavrulur
-sırasıyla yeşil biber ve domates eklenir,5 dk.daha kavrulur..
-ocağın altını kapatınca baharatlar eklenir(kırmızı ve karabiber,kimyon,kişniş,köri,kekik)
-isteğe bağlı olarak,haşlanmış makarnanın üzerinde yada sade olarak servis edilir...

of ki offf...salyalarımı toparlayarak postu bitiriyorum...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin